пятница, 20 февраля 2009 г.

Заслужено популярна [Audi 80 B4]


Навіть театр починається з вішалки, а вже в автомобілі "одяг" - прежде всего. Тому зупинимося докладніше на кузові та інтер'єрі Ауді 80. Від своєї попередниці B4 відрізняється збільшеним багажником, зміненими крила, капот, бампер і фальшрадіаторной гратами. Колісна база була збільшена на 70 мм, а загальна довжина машини - на 80 мм. Просторого багажника як раз і не вистачало старої "восьмідесятке", щоб не червоніти в компанії конкурентів. Вона його отримала, водночас додавши в солідності. Склавши задні сидіння, обсяг багажника можна збільшити з 430 до 712 л. І донині Ауді 80 виглядає сучасно. Класика не старіє не тільки морально. Кузов моделі оцинкованная, і від корозії не страждає. Якість фарбування теж висока, тому "рудої чуми" боятися не варто. По крайней мере, власникам "мирних" машин, без "бойового" минулого. Бита та неякісно відновлена "восьмідесятка" ржавеет набагато швидше, але, що цікаво, до критичного стану справа все одно не доходить. Осередки корозії можна регулярно зачищається та підфарбовувати, не боячись проткнуть дірку в кузові. Крім седана, випускався і універсал. В якості серйозного вантажоперевізника його розглядати не варто, а для бажання виділитися з натовпу - цілком. Інтер'єр Ауді 80 "вбити" досить важко. Якісні матеріали оздоблення старіють повільно, і навіть десятирічний автомобіль з пробігом 300.000 км здатний радувати око ідеальним станом салону. Скрипу і потріскування панелей теж не знайомі власникам цієї моделі. Сидіння зручні. Позаду місця достатньо. Тільки акуратні з головою! Стійки кузова сильно нахилені усередину, і на пастки можна боляче "прикластися". Із приємних особливостей - велика кількість дефлекторів обдув салону. Їх у В4 сім, тому взимку замерзнути в ній важко. Звичайно ж, як і на будь-який Ауді тих років, потрібно буде звикнути до третього підрульовими переключатели, яким включаються габаритні вогні і ближній світло фар. Всі Ауди 80 оснащені фірмовою системою безпеки Procon-Ten. Так називається система тросів, якою пов'язані силовий агрегат, рульова колонка та натяжітелі ременів безпеки. При сильному ударі, коли двигун "йде" з кріплень, він натягають троси, які переміщують далі від водія кермо і забезпечують преднатяг ременів безпеки. "Нульові екіпажем" в лінійці моторів йшов 2,0-літровий бензиновий двигун потужністю всього 90 л.с. Він не вражає розгінний динамікою, але дуже тяговий "на низах". Цей силовий агрегат не любить високих обертів: якщо постійно тримати стрілку тахометра на червоній зоні, велика ймовірність обриву шатун. Система центрального уприскування Monojetronic - не зразок надійності. У ній занадто багато механічних систем, що вимагають підвищеної уваги. Тому цей мотор - найбільш невдалий із всієї гами. Краще придбати іншу версію "двухлітровіка", потужністю 115 к.с. У нього багатоточечних впорскування з коректором октанового числа, і проблем з системою впорскування не виникає. Пятіціліндровий двигун об'ємом 2,3 літра - оптимальний варіант для Ауді 80. Його потужності достатньо для автомобіля, а витрата палива не змусить напрягаться. Жаль тільки, що машин з цим мотором небагато.

Комментариев нет: